Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Ο Δήμαρχος Καμένων Βούρλων κ. Αντωνίου με το Κεφάλι ανεστραμμένο έρχεται δεύτερος !!!

Ψάχνει να βρει τα χρήματα ίσως !!!!
Που λείπουν από τα ταμείο του Δήμου Καμένων Βούρλων




Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την απόφαση του Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου
Από ...Εφημερίδα  << σέντρα >>

Οι εργαζόμενοι στο ΒΙΟ.ΚΑ Καμένων Βούρλων με επιστολή τους στο Blog εξηγούν τους λόγους που έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας

Αναρτήθηκε από....energoipoliteskv.blogspot.com


ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Των εργαζομένων στον ΒΙΟ.ΚΑ. Καμ. Βούρλων


Με αυτή την επιστολή θέλουμε να διευκρινίσουμε δημότες και δημότισσες Κ. Βούρλων τους λόγους οι οποίοι μας εξώθησαν εμάς τους 4 εργαζόμενους του ΒΙΟ.ΚΑ. να ασκήσουμε επίσχεση εργασίας στον εργοδότη μας και εργολάβο του ΒΙΟ.ΚΑ. κο Παπαλάμπρου.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Η τελευταία εξοφλητική απόδειξη μισθοδοσίας που έχουμε στα χέρια μας είναι εκείνη του Μαρτίου του 2007. Από εκεί και μετά ο εργολάβος μας έδινε προκαταβολές έναντι μισθού, η καταβολή των οποίων δεν γινόταν σε μηνιαία βάση, αλλά μετά την πάροδο μεγάλων χρονικών διαστημάτων (μέχρι και πέντε μηνών) κατόπιν δικαιωματικά έντονων πιέσεων από μέρους μας.

Είναι ευνόητο λοιπόν ότι έχουμε περιέλθει σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση, σε σημείο που κάποιοι από εμάς έχουν πάρει δάνεια για να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους.

Παρόλα αυτά όμως όλοι οι εργαζόμενοι δουλέψαμε με ευσυνειδησία, συνέπεια και υπευθυνότητα όλα αυτά τα χρόνια , σε πολύ αντίξοες και επικίνδυνες για την υγεία μας συνθήκες, σεβόμενοι πάντα τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον .

Όλο αυτό το διάστημα υπήρξαν πολλές φορές που εκθέσαμε τα εργασιακά μας προβλήματά στον δήμαρχο Κ. Βούρλων. Ήταν επίσης πολλές οι φορές που, έπειτα από διαβεβαιώσεις ότι θα πληρωθούμε, αναβάλλαμε την καταγγελία του εργολάβου στον επόπτη εργασίας (πολύ κακώς κάναμε μας είπαν τώρα από το εργατικό κέντρο και την επιθεώρηση εργασίας).

Και φτάνουμε στο καλοκαίρι του 2009, που θεωρείται κομβικό χρονικό σημείο, ύστερα από τις τόσες διαβεβαιώσεις και υποσχέσεις που είχαμε από όλες τις πλευρές.

Μετά από μια προκαταβολή που πήραμε τον Ιούνιο, ο εργολάβος μας διαβεβαίωσε ότι θα πληρωνόμασταν τον Αύγουστο. Το μόνο που πήραμε ήταν μια νέα παράταση για 10 Σεπτέμβρη. Δυστυχώς και πάλι δεν έγινε τίποτα. Τον Οκτώβρη λοιπόν ανακοινώσαμε στο δήμαρχο Κ. Βούρλων ότι σκοπεύαμε να καταγγείλουμε τον κο Παπαλάμπρου στην επιθεώρηση εργασίας. Την επομένη ο εργολάβος μας έδωσε ένα έναντι του έναντι και φυσικά καινούρια διαβεβαίωση.

Και φτάνουμε, λοιπόν, στον Δεκέμβρη, που έχουμε πλέον διαβεβαιωθεί ότι θα εξοφληθούμε αφού και η συμπληρωματική σύμβαση του κου Παπαλάμπρου με το Δήμο Κ.Βούρλων λήγει στις 22-1-2010. Αυτό δεν έγινε, με την δικαιολογία ότι, ο επίτροπος δεν υπέγραψε το ένταλμα πληρωμής, γιατί έκρινε άκυρη αυτή τη συμπληρωματική σύμβαση.

Μην έχοντας λοιπόν άλλη επιλογή πιέσαμε τον εργολάβο να μας πληρώσει,τα δέκα περίπου μηνιάτικα που μας οφείλει, έστω παίρνοντας δάνειο, ειδάλλως θα του κάναμε επίσχεση εργασίας. Η απάντησή του ήταν: “Δεν μπορώ να σας πληρώσω κάντε μου επίσχεση” .

Η επίσχεση εργασίας έγινε στις 23-12-2009 αφήνοντας την εγκατάσταση του ΒΙΟ.ΚΑ. σε άριστη, από όλες τις απόψεις, κατάσταση.

Να τονισθεί ότι ο εργολάβος όλο αυτό το διάστημα εισέπραττε αρκετά χρήματα, μέχρι που εξοφλήθηκε για την πρώτη σύμβαση που είχε συνάψει με τον Δήμο Κ. Βούρλων.

Επίσης πρέπει να τονισθεί ότι η άσκηση επίσχεσης εργασίας στην οποία έχουμε προβεί αφενός συνεπάγεται την αποχή από μέρους μας από οποιαδήποτε μορφή υπηρεσίας στο ΒΙΟ.ΚΑ., με τον συγκεκριμένο εργοδότη, και αφετέρου καθιστά καταχρηστική και παράνομη πράξη την είσοδο οποιουδήποτε στο χώρο του ΒΙΟ.ΚΑ. πλην του εργολάβου, μέχρι τη λήξη της σύμβασής του (22-1-2010).

Είναι αυτονόητο ότι θέλουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας ως εργαζόμενοι στο ΒΙΟ.ΚΑ., καθόσον πληρούμε και τις προϋποθέσεις (τεχνογνωσία, εμπειρία, κ.λ.π.), σε οποιοδήποτε «ιδιοκτησιακό» καθεστώς επικρατήσει μετά τη λήξη της σύμβασης Δήμου K.B.-Παπαλάμπρου.

Εδώ θα θέλαμε να συμπληρώσουμε το εξής:

Είναι απαράδεκτο από νομικής πλευράς αλλά κυρίως ηθικής, τη στιγμή που υπάρχουν απλήρωτοι εργαζόμενοι που διεκδικούν νόμιμα τα δεδουλευμένα τους, να εισέρχονται παράνομα στο χώρο του ΒΙΟ.ΚΑ., «άλλοι» για να εργαστούν με εντολή του Δήμου Καμ. Βούρλων και τη συγκατάθεση-συναίνεση φυσικά του εργολάβου (καθώς ο ίδιος απουσιάζει).

Και γεννάται το ερώτημα: Γι’ αυτούς υπάρχουν χρήματα να πληρωθούν ή έρχονται από τη Λαμία να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους αφιλοκερδώς;


Καμένα Βούρλα 12/1/2010


Οι εργαζόμενοι στο ΒΙΟ.ΚΑ. Κ. Βούρλων




Καραγκιόζογλου Βασιλική


Τσάρας Χρήστος


Υφαντής Βλάσσης


Λίκο Παναγιώτης

Η Πρόταση των Αδέσμευτων bloggers για το μεταναστευτικό και το δημοψήφισμα

Αναρτήθηκε από....
energoipoliteskv.blogspot.com



Οι "Αδέσμετοι bloggers" ανεξάρτητοι από κάθε κομματική γραμμή έχουν προτάσεις :


Η αυξανόμενη εισροή παρανόμων μεταναστών προς την χώρας μας από το 1990 και μετά και οι τέσσερις(μέχρι στιγμής) προσπάθειες εκ των υστέρων νομιμοποίησης τους έχουν αλλάξει σημαντικά την πληθυσμιακή εικόνα των κατοίκων της χώρας μας. Τις τελευταίες μέρες και με αφορμή την 5η προσπάθεια και το σχέδιο νόμου «περί Ιθαγένειας και Πολιτογράφησης Μεταναστών» που προτείνει η Ελληνική κυβέρνηση παρατηρήθηκαν πολλά που αφορούν την Ελληνική κοινωνία και πρέπει να ληφθούν υπόψη από όλες τις πολιτικές και κοινωνικές ελίτ του τόπου.

Εμείς σαν Έλληνες πολίτες, ανεξάρτητοι από κάθε ιδεολογική, οικονομική και κομματική γραμμή και με γνώμονα το συμφέρον αυτής της χώρας θέλουμε να εκφράσουμε τις απόψεις μας σε ότι αφορά αυτό το ζήτημα.

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

Οι ακρογωνιαίοι λίθοι της δημοκρατίας είναι, η ανταγορία (το δικαίωμα της διαφωνίας και των αντιπροτάσεων) και η λαϊκή κυριαρχία (δάμω το κράτος). Έτσι η Δημοκρατία (εκ των λέξεων δήμος + κρατώ) είναι το πολίτευμα (ελληνικό νομικό και πολιτειακό κατόρθωμα), στο όποιο ο δήμος (ο λαός) και κρατεί και άρχει (εχει την ισχύ και την εξουσία.

Πηγή κάθε εξουσίας σ' αυτή είναι ο λαός, αυτή δε ασκείται μόνον από το λαό, διά του λαού και υπέρ του λαού, υπό τους όρους και προϋποθέσεις, που με πάγιες συνταγματικές διατάξεις καθορίζονται, καθιερώνεται δηλαδή και ισχύει στο δημοκρατικό πολίτευμα το δόγμα της λαϊκής κυριαρχίας, σκοπός της δε είναι η κατοχύρωση της ελευθερίας όλων των πολιτών.

Το λεξικό Τριανταφυλλίδη γράφει ότι δημοκρατία είναι πολιτικό σύστημα που στηρίζεται στην αρχή της λαϊκής κυριαρχίας και που λειτουργεί με βάση τη βούληση της πλειοψηφίας των πολιτών.

Δημοψήφισμα είναι ο θεσμός ο οποίος αποτελεί άμεσο τρόπο συμμετοχής του λαού στην άσκηση της εξουσίας και που συνίσταται σε γενική ψηφοφορία για την έγκριση ή την απόρριψη κάποιου σημαντικού μέτρου που προτείνει η εκτελεστική εξουσία.(Λεξικό Τριανταφυλλίδη) Στην Ελλάδα, η διεξαγωγή δημοψηφίσματος προβλέπεται από το Σύνταγμα με πρόταση 180 βουλευτών και όχι μέσω υπογραφών, αλλά δυστυχώς το τελευταίο δημοψήφισμα που διεξήχθη στην Ελλάδα ήταν αυτό του 1974 για το θέμα της Βασιλευόμενης ή μη Δημοκρατίας.

Το Δημοψήφισμα είναι «μορφή δημοκρατικής αντίστασης και θεσμικής διαμαρτυρίας» είχε πει ο Πρωθυπουργός Γ.Α.Παπανδρέου. [http://www.athina984.gr/node/2039 ]

Είναι λοιπόν τυχαίο ότι άτομα ή οργανώσεις(Μ.Κ.Ο.) ή κόμματα που δήθεν νοιάζονται για τα ανθρώπινα δικαιώματα ή τις κοινωνικές ευαισθησίες των Ελλήνων πολιτών ποτέ δεν έχουν οργανώσει την μέθοδο της αίτησης προσφυγής σε δημοψήφισμα ;


ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ

Στην Ευρώπη η Ιθαγένεια (citoyenneté nationale,national citizenship, nationale Staatsbürgerschaft, Staatsangehörigkeit) οριοθετείτε διαφορετικά από την Υπηκοότητα(citizenship, citoyenneté, Staatsbürgerschaft) στο κράτος μέλος.[ http://ec.europa.eu/youreurope/nav/el/citizens/citizenship/citizenship ]

ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ είναι ο νομικός και πολιτικός δεσμός που συνδέει το άτομο ως πολίτη με το κράτος στο οποίο ανήκει. (Λεξ. Τριανταφυλλίδη)

ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ο νομικός και πολιτικός δεσμός που συνδέει το άτομο ως πολίτη ενός κράτους με το κράτος .(Λεξ. Τριανταφυλλίδη)

Η διαφορά είναι σαφής.

Δυστυχώς όταν δεν σέβεσαι την γλώσσα σου αλλά και το έθνος σου φτάνεις πλέον να μην καταλαβαίνεις τι σου λέει ο άλλος και εσύ να νομίζεις ότι έχεις δίκιο.

«ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ»

Ολόκληρο το ελληνικό Σύνταγμα καθορίζεται από την «αρχή της εθνικότητας» και προκύπτει από το πλήθος των συνταγματικών προνοιών για την εθνική συνείδηση (άρθρ. 16 παρ. 2 Σ.), την προαγωγή του Έθνους (άρθρ. 21 παρ. 1 Σ.), την εθνική οικονομία (άρθ. 24 παρ. 1 Σ.), το (σπουδαίο) εθνικό συμφέρον (άρθ. 28 παρ. 2 και 3 Σ.), την εθνική αλληλεγγύη (άρθ. 25 παρ. 4 Σ.), την εθνική ανεξαρτησία και τον Ελληνικό Λαό (άρθ. 33 παρ. 2 Σ.), το εθνικό θέμα εξαιρετικής σημασίας (άρθ. 41 παρ. 2 Σ.), τα κρίσιμα εθνικά θέματα (άρθρ. 44 παρ. 2 Σ.), την εθνική ασφάλεια (άρθ. 48 παρ. 1 Σ.) κ.λπ. Χαρακτηριστικότερό όλων είναι το άρθρο 51 παρ. 2 Σ., κατά το οποίο «Οι βουλευτές αντιπροσωπεύουν το Έθνος».

Κατά συνέπεια, οι αποφάσεις του κυρίαρχου Ελληνικού Λαού ορίζουν τι είναι νόμιμο και τι παράνομο, δηλ. την καθεστηκυία τάξη πραγμάτων. Άρα, η λογική του κράτους δεν είναι άλλη από την λογική του Έθνους-Κράτους (υπέρτατη μονάδα διεθνών σχέσεων). Και κυρίαρχη πολιτική δύναμη, η οποία επισκιάζει όλους τους άλλους παράγοντες είναι η «πραγματικότητα του Έθνους». Το ελληνικό κράτος αποτελεί ενσάρκωση της πολιτειακής οργάνωσης του Έθνους.

Αυτό δεν αναφέρεται πουθενά ούτε στον τωρινό Κώδικα και φυσικά ούτε στο νέο νομοσχέδιο της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Έτσι λοιπόν αυτή είναι μία κατάφωρη παραβίαση της Ελληνικής Εθνικής ταυτότητας από ένα κράτος που φυσικά στο μεταξύ ευδοκιμεί η ανομία και η διαφθορά. Η «αρχή της εθνικότητας» φυσικά επίσης καταλύεται από την παρούσα κυβέρνηση με την κατάργηση του «Εθνικής» από το Υπουργείο Παιδείας και Οικονομίας .

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

Το προτεινόμενο νομοσχέδιο (προϊόν πρότασης από Μ.Κ.Ο.) της κυβέρνησης του Γ. Παπανδρέου, σε αντίθεση με την επικρατούσα νομοθεσία στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, προβλέπει ιδιαίτερα ελαστικές, συνοπτικές και ευνοϊκές για τους αλλογενείς μετανάστες και λαθρομετανάστες προϋποθέσεις πολιτογράφησης:

1-Παρέχει την ελληνική ιθαγένεια κατά τρόπο αυτόματο, ήτοι χωρίς κάποια υποχρέωση υποβολής δήλωσης, με τη γέννηση, σε τέκνα μεταναστών οι οποίοι έχουν συμπληρώσει πενταετία νόμιμης παραμονής στην Ελλάδα, και αυτό μάλιστα με μία απλή υπεύθυνη δήλωση των γονέων τους.

2-Παρέχει την ελληνική ιθαγένεια κατά τρόπο αυτόματο, ήτοι χωρίς κάποια υποχρέωση υποβολής δήλωσης, με τη γέννηση, σε τέκνα μεταναστών τα οποία παρακολούθησαν έξι (6) έτη διδασκαλίας και μάλιστα όχι συνεχόμενα σε ελληνικό σχολείο, ανεξάρτητα νομικού καθεστώτος των γονέων τους, με μία απλή υπεύθυνη δήλωση των γονέων τους. Σε περίπτωση δε που οι γονείς αμελήσουν να υποβάλουν την ανωτέρω δήλωση για ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, τα τέκνα αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια κατά τρόπο αυτόματο, με μία απλή δήλωση κατά το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί ανάμεσα στη συμπλήρωση των δεκαοκτώ έως και τα είκοσι ένα έτη.

3-Παρέχει την ελληνική ιθαγένεια σε τέκνα μεταναστών τα οποία παρακολούθησαν τα τρία (3) πρώτα έτη της υποχρεωτικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα άτομα αυτά θα αποκτούν, όπως και στην περίπτωση (2), την ελληνική ιθαγένεια κατά τρόπο αυτόματο, με μία απλή δήλωση κατά το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί ανάμεσα στη συμπλήρωση των δεκαοκτώ έως και τα είκοσι ένα έτη.

4-Παρέχει την ελληνική ιθαγένεια κατά τρόπο αυτόματο, ήτοι χωρίς κάποια υποχρέωση υποβολής δήλωσης, σε τέκνα μετανάστη γονέα ο oποίος γεννήθηκε και κατοικεί μόνιμα στην Ελλάδα από τη γέννηση του.

5-Σε περίπτωση κατά την οποία ένας ενήλικας μετανάστης δεν εμπίπτει σε κάποια εκ των ανωτέρω τεσσάρων κατηγοριών, θεωρείται προϋπόθεση πολιτογράφησης ή απλή διαμονή στην Ελλάδα επί πέντε (5) από τα τελευταία δέκα (10) έτη.

Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την είσοδο μόνο για φέτος 250.000 και σε βάθος 3ετίας τουλάχιστον 960.000 νέων αλλοεθνών ψηφοφόρων στο εκλογικό σώμα. Η οποία είσοδο δίνει διαφορετική μορφή από αυτή που είχε αρχικά, το μεταβάλλει ως προς το εθνικό περιεχόμενό του και ως προς την ουσία του.

Σημαντική επίσης παράμετρος είναι ότι το προταθέν νομοσχέδιο πουθενά δεν αναφέρει στην «κοινωνική ένταξη» την οικονομική παράμετρο(μιας και μιλάμε για οικονομικούς μετανάστες) που σημαίνει ότι η οικογένεια του ατόμου ή το ίδιο το άτομο να μη ζει εις βάρος του κράτους. Άρα οι προϋποθέσεις που ισχύουν σε άλλα κράτη όπως φορολογική ενημερότητα, οικονομική αυτοσυντήρηση χωρίς να λαμβάνει κρατικό επίδομα πρέπει να είναι βασική προϋπόθεση πολιτογράφησης όχι μόνο στον τωρινό αλλά και στο υπό πρόταση νομοσχέδιο.

ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ

Το μεταναστευτικό είναι σύνθετο θέμα και δεν προσφέρεται για διαχείριση με όρους προχειρότητας, ιδεοληψίας ή πολιτικής σκοπιμότητας. Στην Ευρώπη πολλές χώρες έχουν αρχίσει και αναθεωρούν τη στάση τους προς το αυστηρότερο στο θέμα της μετανάστευσης και της ιθαγένειας, ευρισκόμενες πλέον αντιμέτωπες με κοινωνικά, πολιτικά και οικονομικά αδιέξοδα.

Αυτό που ισχυρίζεται η κυβέρνηση και οι Μ.Κ.Ο., ότι η πενταετία νόμιμης παραμονής ως προϋπόθεση για την παραχώρηση ιθαγένειας είναι το σύνηθες και καθιερωμένο στην Ευρώπη, δεν είναι αληθές. Σε πέντε χώρες ισχύει 5ετία, σε πέντε 10ετία, ενώ 9ετία, 8ετία, 4ετία και 3ετία προβλέπονται αντίστοιχα σε τέσσερις χώρες. Πέραν τούτου, το πολυπολιτισμικό πρότυπο, το οποίο προβλήθηκε κατά κόρον ως το ενδεδειγμένο πολιτικά ορθό μοντέλο την τελευταία δεκαπενταετία, έχει αρχίσει και δείχνει τα όρια και τα αδιέξοδα του.

Η γκετοποίηση περιοχών, σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και στην Ελλάδα(Άγιος Παντελεήμονας, Λιμάνι Πάτρας, Κέντρο Αθήνας, ακριτικά νησιά κλπ), δεν έχει να κάνει μόνο με τους ενδεχομένως ανεπαρκείς μηχανισμούς κοινωνικής ένταξης, κάτι που στην περίπτωσή μας ισχύει. Δεν είναι όλες οι κουλτούρες αφομοιώσιμες μεταξύ τους, ούτε είναι όλες συμβατές μεταξύ τους ούτε έχουν όλες προϋποθέσεις αρμονικής συνύπαρξης μεταξύ τους ούτε υπάρχει κοινωνία στον κόσμο που έχει δυνατότητα απορρόφησης απεριόριστου αριθμού ξένων.

Κάποια στιγμή θα υπάρξει πρόβλημα μεγαλύτερο από αυτό που ήδη έχουμε.

ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ(Μ.Κ.Ο.)

Στην περίπτωση της μετανάστευσης, κάποιες ΜΚΟ για τα δικαιώματα των μεταναστών υποστηρίζουν τα συμφέροντα αυτών, γιατί αυτός είναι ο ρόλος τους και καλώς κατά τη γνώμη μας, γιατί πρέπει να τους εκπροσωπεί κάποιος μέσα στα πλαίσια μιας δημοκρατικής κοινωνίας. Το πρόβλημα δημιουργείται από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάποια ΜΚΟ να υπερασπιστεί τα συμφέροντα άλλης ομάδας ανθρώπων που πλήττονται από τα συμφέροντα των μεταναστών.

Της Ελληνικής ομάδας , των ημεδαπών , των ιθαγενών πολιτών αυτού του κράτους.

Σύμφωνα με τις περισσότερες μελέτες περί οικονομικών επιπτώσεων της μετανάστευσης, έχει βρεθεί ότι από τη μετανάστευση πλήττεται το ανειδίκευτο και το ημι-ανειδίκευτο κομμάτι του πληθυσμού μιας χώρας, το οποίο ταυτόχρονα είναι και το φτωχότερο. Για τον υπόλοιπο πληθυσμό μιας χώρας ισχύει σε γενικές γραμμές, ότι όσο πιο υψηλό εισόδημα έχει, τόσο περισσότερο επωφελείται. Τα ευρήματα αυτά αποσιωπούνται, γιατί δεν υπάρχει κάποια Μ.Κ.Ο. που να εκπροσωπεί αυτό το κομμάτι του πληθυσμού, που στην περίπτωση της Ελλάδας αφορά περίπου το 1/4 (βάσει των στατιστικών για το ποσοστό κάτω από το όριο της φτώχειας)

Όλες οι μεγάλες Μ.Κ.Ο. προκλητικά και μερικές φορές περίεργα έχουν δείξει ένα ρατσιστικό πρόσωπο εναντίον αυτού του κομματιού του Ελληνικού λαού που πρέπει να ληφθεί υπόψη από όλους μας.

ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗ

Κατόπιν των παραπάνω δημόσια δηλώνουμε :

ΟΧΙ στο προτεινόμενο σχέδιο Νόμου «περί Ιθαγένειας και Πολιτογράφησης Μεταναστών» της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ.

ΟΧΙ στις προσπάθεια έμμεσης ή άμεσης επιβολής νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας με κάθε τρόπο από Μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς.

ΝΑΙ στο δημοψήφισμα υπό όρους.

ΟΧΙ στο ρατσισμό και στην βία οποιαδήποτε μορφής με αφορμή το μεταναστευτικό.

ΝΑΙ στην «αρχή της Εθνικότητας» σε ότι αφορά τις προϋποθέσεις της πολιτογράφησης.

ΝΑΙ σε αλλαγές του Κώδικα Ιθαγένειας όπως παρακάτω:

1-Διαχωρισμός Ιθαγένειας και Υπηκοότητας.

Ιθαγένεια είναι ο νομικός και πολιτικός δεσμός που συνδέει το άτομο ως πολίτη με το κράτος στο οποίο ανήκει.

Υπηκοότητα ο νομικός και πολιτικός δεσμός που συνδέει το άτομο ως πολίτη ενός άλλου κράτους με το κράτος.

2-Ο αιτών αλλοδαπός την Ελληνική Υπηκοότητα ή Ελληνική Ιθαγένεια με πολιτογράφηση πρέπει να:

α. είναι επί δέκα (10) συνεχόμενα έτη μόνιμος και νόμιμος κάτοικος της Ελλάδας.

β. έχει στην κατοχή του άδεια ή δικαίωμα διαμονής.

γ. έχει λευκό ποινικό μητρώο. Να μην έχει καταδικαστεί σε κάποιο είδος φυλάκισης και να μην εκκρεμούν κατηγορίες εναντίον του.

δ. αποδέχεται εγγράφως τις αρχές του ελληνικού Συντάγματος.

ε. μη θέτει σε κίνδυνο την εσωτερική ή εξωτερική ασφάλεια του ελληνικού κράτους.

στ. γνωρίζει την ελληνική γλώσσα σε ικανοποιητικό επίπεδο.

ζ. έχει αφομοιωθεί από πολιτιστικής άποψης, ήτοι να έχει επαρκή γνώση της ελληνικής γλώσσας, της ελληνικής ιστορίας και γενικά του ελληνικού πολιτισμού.

η. έχει την δυνατότητα οικονομικής συντήρησης τόσο του εαυτού του όσο και των μελών της οικογένειάς του, χωρίς να λαμβάνει κρατικό επίδομα.

θ. έχει αυτός ή εφόσον είναι ανήλικος οι γονείς του ή οι κηδεμόνες φορολογική ενημερότητα κατά τα τελευταία 2 έτη προς της αιτήσεως του.

ι. αποποιηθεί της προηγούμενης ιθαγένειάς του. Εξαιρούνται οι πολίτες κρατών- μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίοι μπορούν να διατηρήσουν την ιθαγένεια της χώρας προέλευσής τους.

3 -Τα τέκνα αλλοδαπών γονέων, τα οποία έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα να λαμβάνουν την Ελληνική υπηκοότητα μόνον σε περίπτωση που έχουν γεννηθεί μετά την 1/1/2001 και ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

α. τουλάχιστον ο ένας εκ των δύο γονέων του τέκνου πρέπει να διέθετε οκτώ (8) έτη νόμιμης και μόνιμης διαβίωσης στην Ελλάδα προτού το τέκνο γεννηθεί.

β. τουλάχιστον ο ένας εκ των δύο γονέων του τέκνου πρέπει να διέθετε άδεια διαμονής στην Ελλάδα τουλάχιστον για πέντε (5) έτη σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2003/109/ΕΚ και το προεδρικό διάταγμα 150/2006.

γ. οι γονείς του ή οι νόμιμοι κηδεμόνες του να έχουν φορολογική ενημερότητα κατά τα τελευταία 2 έτη προς της αιτήσεως του.

δ. οι γονείς του ή οι νόμιμοι κηδεμόνες του έχουν την δυνατότητα οικονομικής συντήρησης τόσο αυτού όσο και των υπολοίπων μελών της οικογένειάς του, χωρίς να έχουν λάβει κρατικό επίδομα κατά τα τελευταία 2 έτη προς της αιτήσεως του.

ΝΑΙ στην ίδρυση Διακομματικού Υφυπουργείου Μετανάστευσης, Ενσωμάτωσης και Εθνικής Ταυτότητας κατά το πρότυπο του γαλλικού Υπουργείου Μετανάστευσης, Αφομοίωσης, Εθνικής Ταυτότητας και Κοινής Ανάπτυξης (Ministère de l’immigration, de l’integration, de l’identité nationale et du développement solidaire) , ανεξάρτητο από κάθε κομματική, κυβερνητική ή ΜΚΟ παρέμβαση, με διακηρυγμένους στόχους όπως :

1- Η ενσωμάτωση των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία.

2- Ο έλεγχος των διεθνών μεταναστευτικών ροών.

3- Η προβολή της Κυρίαρχης Εθνικής και Ευρωπαϊκής Κουλτούρας στο πλαίσιο της πραγματικότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

4- Η ενίσχυση της συλλογικής ταυτότητας της ελληνικής κοινωνίας.


Ψηφίστε On line εδώ: http://www.petitiononline.com/mak2010/petition.html

Η δήλωση του Αντώνη Σαμαρά για τα πολιτικά δικαιώματα των μεταναστών


Αναρτήθηκε από....
energoipoliteskv.blogspot.com

Στην πρόσφατη ομιλία μου στη Βουλή για τον Προϋπολογισμό είχα προειδοποιήσει την Κυβέρνηση να μην προχωρήσει βιαστικά σε μαζικές νομιμοποιήσεις μεταναστών χωρίς τις προϋποθέσεις που βάζουν τα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη.Η Κυβέρνηση δεν άκουσε αυτή την έκκληση. Σήμερα, λοιπόν, στέλνω στον υπουργό Εσωτερικών αναλυτικό υπόμνημα για τους λόγους που η Νέα Δημοκρατία θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο. Στο ίδιο υπόμνημα γίνονται συγκρίσεις με τις ρυθμίσεις άλλων ευρωπαϊκών χωρών, για να φανεί καθαρά ότι η ΝΔ βρίσκεται εντός ευρωπαϊκής λογικής, ενώ το κυβερνητικό νομοσχέδιο βρίσκεται έξω από κάθε λογική. Για να εξυπηρετεί μόνο προφανείς μικροκομματικές σκοπιμότητες.

Οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν αντιμετωπίζουν τα κύματα παράνομης και ανεξέλεγκτης μετανάστευσης που αντιμετωπίζει η Ελλάδα. Παρ’ όλα αυτά, υιοθετούν αυστηρές προϋποθέσεις για την πολιτογράφηση και την απόδοση ιθαγένειας. Εμείς που αντιμετωπίζουμε οξύ πρόβλημα ανεξέλεγκτης εισροής μεταναστών, αντί να είμαστε πιο προσεκτικοί, κατεβαίνουμε με το νομοσχέδιο αυτό, στο πιο «χαλαρό κατώφλι» απ’ όλους! Πηγαίνουμε αντίθετα με τη λογική, αντίθετα προς το συμφέρον μας, αλλά κι αντίθετα από τους υπόλοιπους εταίρους μας...

Είναι ένα νομοσχέδιο που ..... .....διευκολύνει την είσοδο μεταναστών παράνομα, ώστε να κάνουν παιδιά στην Ελλάδα, στη συνέχεια να παίρνουν τα παιδιά τους αυτόματα ιθαγένεια και να νομιμοποιούνται έτσι αναγκαστικά και οι γονείς τους.

Οι Έλληνες είναι λαός, δεν είναι «πληθυσμός». Και εκείνο που μετατρέπει το «γεωγραφικό χώρο» σε ενιαία χώρα και τον «τοπικό πληθυσμό» σε λαό είναι η ταυτότητά του.

Δεν μπορεί οι Γάλλοι να ανακαλύπτουν σήμερα τη σημασία και την επικαιρότητα της εθνικής ταυτότητας (ιδιαίτερα για την ενσωμάτωση των μεταναστών στην κοινωνία τους), δεν μπορεί οι Βρετανοί να ανακαλύπτουν τη «Βρετανικότητα», οι Ισπανοί την «Ισπανικότητα», και εμείς να φοβόμαστε να μιλήσουμε για την «ελληνικότητα».

Η Νέα Δημοκρατία θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο της κυβέρνησης. Θα υπερψηφίσουμε, βέβαια, το δικαίωμα ψήφου των ομογενών.

Δεσμευόμαστε από τώρα ότι θα καταργήσουμε το νομοσχέδιο όταν θα αναλάβουμε τη διακυβέρνηση της χώρας.

Επίσης δεσμευόμαστε να ενισχύσουμε τον εθνικό χαρακτήρα της Παιδείας μας, σύμφωνα με το άρθρο 16 παράγραφος 2 του Συντάγματός μας. Για να σηματοδοτήσουμε την ενσωμάτωση όλων στην «ημετέρα παιδεία».

Επί πλέον, σε ό,τι αφορά τις επί μέρους ρυθμίσεις, δεσμευόμαστε να νομοθετήσουμε προϋποθέσεις για την πολιτογράφηση και απόκτηση ιθαγένειας, αυστηρά καθορισμένες, όπως προβλέπεται και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.

Σεβόμαστε, βέβαια, τα παιδιά των νομίμων μεταναστών που γεννιούνται στην Ελλάδα. Αυτά θα παίρνουν με αίτησή τους ιθαγένεια, όταν ενηλικιώνονται κι εφ’ όσον έχουν ολοκληρώσει τουλάχιστον την 9χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση. Προϋπόθεση που πιστοποιεί τη συμμετοχή τους στην ελληνική παιδεία. Αυτό άλλωστε, προβλέπει και η νομοθεσία μιας σειράς ευρωπαϊκών χωρών με διάφορες παραλλαγές.

Θέλουμε την Ελλάδα «κοινότητα Παιδείας, Παράδοσης και Πολιτισμού». Κοινότητα ανθρώπων που βιώνουν την «ημετέρα παιδεία». Αυτό είναι το καλύτερο «αντίδοτο» στο ρατσισμό και την ξενοφοβία.

Η Ελλάδα είναι μια ανοικτή δημοκρατική κοινωνία. Δεν θέλουμε να την κάνουμε «περίκλειστο φρούριο». Αλλά, και δεν θα επιτρέψουμε να γίνει «ξέφραγο αμπέλι».

ΠΗΓΉ:enet.gr

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Η συμφωνία "5 σημείων" του...βουνού!


Αναρτήθηκε από....
energoipoliteskv.blogspot.com

Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς ο Πρωθυπουργός Γ.Παπανδρέου (με την σύζυγο του) βρέθηκε για αρκετές ώρες στο σπίτι του "Νο2" σήμερα της ΝΔ, Δημήτρη Αβραμόπουλου (στο Ελληνικό της Αρκαδίας) - ενώ ο Α.Σαμαράς ήταν πιο δίπλα στην Καρύταινα

(Ο Γ. Παπανδρέου πήγε για τρεις ημέρες στον ξενώνα "Ελαιώνα" με άλλο όνομα...)! Τι συζήτησαν εκεί επάνω στα...βουνά; Και τι συμφώνησαν; Το i-R πληροφορείται ότι υπήρξε μια συμφωνία "σε πέντε σημεία". Και πιο συγκεκριμένα: 1) Να υπάρξει κοινή αντιμετώπιση εκείνων που θέλουν να απαξιώσουν την έννοια της Ευρώπης τόσο στην Ελλάδα όσο και το όνομα της χώρας μας μέσα στην ΕΕ - εκτιμήθηκε ότι γίνεται συντονισμένη "διπλή προσπάθεια" 2) Να αναλάβει η ΝΔ συντονισμένη προσπάθεια στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος ώστε η ιδέα της ΕΕ στην Ελλάδα αλλά και της Ελλάδας στους "συντηρητικούς κύκλους" να μην πληγούν 3) Να υπάρξει κοινή πρωτοβουλία των πολιτικών - και όχι μόνο - δυνάμεων - για δυναμική προώθηση των ελληνικών συμφερόντων. Και να συμβάλουν στην "κάθαρση" του τοπίου 4) Η κυβέρνηση να υιοθετεί στη Βουλή όλες τις ανάλογες πρωτοβουλίες της αντιπολίτευσης και να εμφανίζεται η Ελλάδα με ενιαίο "μέτωπο" χωρίς ρωγμές στο πολιτικό της σύστημα και 5) να επανεκλεγεί με αυξημένη πλειοψηφία στην Προεδρία της Δημοκρατίας ο Κ.Παπούλιας και οι εκλογές να γίνουν με τη συνταγματική λήξη της κυβερνητικής θητείας (δηλαδή για 3-4 χρόνια να έχουμε "πολιτική ηρεμία" και αποκλεισμό εκλογών με στόχο την εθνική ανασυγκρότηση).


Φυσικά συζητήθηκαν και πολλά άλλα με πολλές λεπτομέρειες. Εμείς αυτά τα πέντε πολύ σημαντικά σημεία καταφέραμε "να αλιεύσουμε". Και θα επανέλθουμε...


Από .......i-reportergr




Ποιος ήταν ο Καλλικράτης...


Αναρτήθηκε από....
energoipoliteskv.blogspot.com

Τα διαθέσιμα ιστορικά στοιχεία από τον 5ο π.Χ. αιώνα για τον "νονό" του νέου σχεδίου για την Αυτοδιοίκηση

"Καλλικράτης" λέγεται το νέο σχέδιο για την Αυτοδιοίκηση στη θέση του "Καποδίστρια". Ποιος ήταν λοιπόν ο Καλλικράτης που ...μπαίνει κι αυτός στη ζωή μας; Ας θυμηθούμε:
Με βάση τα υπάρχοντα ιστορικά στοιχεία ο Καλλικράτης μαζί με τον Ικτίνο ήταν οι δύο περίφημοι αρχιτέκτονες του δεύτερου μισού του 5ου π.Χ. αιώνα στην αρχαία Ελλάδα. Παρόλο που η φήμη τους ήταν μεγάλη, δεν υπάρχουν ιδιαίτερες αναφορές για τη γέννηση, τη ζωή και το θάνατο τους. Ωστόσο οι ναοί και τα έργα που κατασκεύασαν ήταν μεγάλα, σε σημασία και τελειότητα.
Ο Καλλικράτης εργάστηκε σε τέσσερα μεγάλα έργα της αρχαίας Αθήνας, σύμφωνα με αναφορές του Πλούταρχου: Στα Μακρά Τείχη της πόλης (460 – 450 π.Χ.), στην επιδιόρθωση τμήματος των περιφερειακών τειχών των Αθηνών, στην ανοικοδόμηση ναού, αφιερωμένου στην Άπτερο Νίκη στην Ακρόπολη, το 448 π.Χ. και...

τέλος, σύμφωνα με τον Πλούταρχο πάλι, συνεργάστηκε με τον Ικτίνο για την ανέγερση του Παρθενώνα.
Ο Ικτίνος υπήρξε σύγχρονος και στενός φίλος του μεγάλου γλύπτη Φειδία. Και οι δύο εργάστηκαν την εποχή του Περικλή. Σύμφωνα με το Βιτρούβιο, ο Ικτίνος συνέγραψε μαζί με τον Κάρπιο την τεχνική μελέτη «για τον Δωρικό ναό της Αθηνάς στην Αθήνα». Ο Ικτίνος αναφέρεται από τρεις έλληνες συγγραφείς: το Στράβωνα, τον Παυσανία και τον Πλούταρχο. Ο Παυσανίας αναφέρει ότι έχτισε τον ναό του Επικούρειου Απόλλωνα στην Αρκαδία. Επίσης, στον Ικτίνο ανατέθηκε η κατασκευή του Τελεστηρίου της Δήμητρας στην Ελευσίνα και η κατασκευή του Παρθενώνα στην Ακρόπολη (μαζί με τον Καλλικράτη). Απ’ ότι φαίνεται ο Ικτίνος εγκατέλειψε την Αττική μετά την κατασκευή του Παρθενώνα. Πήγε στην Πελοπόννησο όπου έχτισε τον ναό του Επικούρειου Απόλλωνα.
Οι δύο αρχιτέκτονες -και ειδικά ο Ικτίνος- κατείχαν πολύ ειδικές γνώσεις, που την εποχή εκείνη διδάσκονταν μόνο στις Σχολές Μυστηρίων. Είναι πολύ πιθανόν ο Ικτίνος και ο Καλλικράτης να είχαν μυηθεί στα Μυστήρια της Αιγύπτου, της Ελλάδας ή σε άλλα και μετά να εφάρμοσαν αυτές τις μυστικές, μυητικές, αρχαίες γνώσεις -όπως της σφαιρικότητας της γης- στην κατασκευή των ναών τους. Το σίγουρο πάντως είναι ότι οι ναοί που κατασκεύασαν είναι φτιαγμένοι σαν μια μικροκοσμική εικόνα του τέλειου σύμπαντος. Με τον ίδιο τρόπο ο πολιτισμός της Αιγύπτου ήταν η γήινη εικόνα της ουράνιας Αιγύπτου, ενώνοντας έτσι ορατό και αόρατο με την κατασκευή των Πυραμίδων και τόσων άλλων ναών, που φαίνεται να φέρουν παρόμοια σημάδια τελειότητας με αυτά του Παρθενώνα.
Ο ναός του Επικούρειου Απόλλωνα στις Βάσσες Αρκαδίας χτίστηκε από τον Ικτίνο με καθοδήγηση των Ιερέων των Δελφών μετά το 438 π.Χ. και έχει διαστάσεις 39,8x16,1 μέτρα. Στο ναό αυτό εφαρμόζονται για πρώτη φορά μαζί και οι τρεις αρχιτεκτονικοί ρυθμοί της αρχαίας Ελλάδας: Ιωνικός, Δωρικός, Κορινθιακός.
Το περίεργο είναι ότι ο προσανατολισμός του δεν ακολουθεί την αρχαία συνήθεια Ανατολής - Δύσης αλλά Βορρά - Νότου. Η είσοδος βρίσκεται στη βόρεια πλευρά, σαν να βλέπει στους Δελφούς ή καλύτερα σαν να βλέπει το Βορρά από όπου, σύμφωνα με τη μυθολογία, κατάγεται ο θεός Απόλλωνας και η ακολουθία του, οι υπερβόρειοι.
Το παράδοξο σ’ αυτό το ναό, όπως ανακάλυψε ο Στέλιος Πετράκης, είναι ότι είναι χτισμένος με τρόπο ώστε κάθε χρόνο να γλιστράει πάνω στην ειδική βάση του με γωνία 50.2 δευτερολέπτων της μοίρας (λόγω της κίνησης του άξονα της γης), στοχεύοντας πάντα στο ίδιο αστρικό σημείο (κατά πάσα πιθανότητα το Σείριο). Αυτό είναι ένα πολύ ειδικό επίτευγμα αρχιτεκτονικής και κατασκευής και απαιτούσε ειδικές γνώσεις αστρονομίας, που επίσης διδάσκονταν στα Μυστήρια.
Ο Ικτίνος επίσης έχτισε τον ναό αυτό με τρόπο ώστε οι κίονές του να περιστρέφονται, να ολισθαίνουν, αλλά να μην καταρρέουν. Οι τοίχοι του ναού αντιστέκονται στο σεισμό, σαν να είχαν πάχος 2,15 μ., ενώ είναι πολύ πιο λεπτές.
Όσον αφορά τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, το έτος 447 π.Χ. ο Ικτίνος και ο Καλλικράτης, με τη γενική επίβλεψη του Φειδία και του Περικλή, έκτισαν το νέο ναό της Αθηνάς Παρθένου, τον Παρθενώνα. Ο ρυθμός ήταν καθαρά Δωρικός, με ορθογώνιο σχήμα. Σύμφωνα με τις περισσότερες αναφορές, ο Ικτίνος έκανε τα σχέδια της Ακρόπολης και ο Καλλικράτης είχε την επίβλεψη των έργων. Ο ναός χτίστηκε πάνω στα θεμέλια του προηγούμενου που είχε κτιστεί επί Πεισιστράτου και τον είχαν καταστρέψει οι Πέρσες. Εννέα χρόνια χρειάστηκαν για την ανέγερση του ναού.
Όλα όσα έχουν ανακαλυφθεί για τον ναό αυτό, ίσως όμως και άλλα κρυμμένα από το πέπλο του χρόνου, μαρτυρούν ότι οι δημιουργοί του Παρθενώνα κατείχαν ξεχασμένες γνώσεις που τις εφάρμοσαν στην κατασκευή του. Ο Ικτίνος και ο Καλλικράτης κατασκεύασαν το ναό με ασύλληπτες λεπτομέρειες και με αυτό τον τρόπο τον μετέτρεψαν σε έναν οργανισμό παλλόμενο από εσωτερική ζωή. Συγκεκριμένα, σε κάθε μέρος του ναού επικρατούσε ένα σύστημα αναλογίας σύμφωνα με τον κανόνα του Πολυγνώτου και όλες οι διαστάσεις είχαν μια δεδομένη σχέση με τη διάμετρο του κίονα. Κάθε κίονας είχε ελάχιστα μεγαλύτερη διάμετρο από τη βάση μέχρι τη μέση, λέπταινε προς την κορυφή και έκλινε προς το κέντρο της κιονοστοιχίας στην οποία ανήκε. Έτσι οι κίονες του Παρθενώνα δεν είναι κάθετοι, αλλά αν προεκταθούν νοητά προς τα επάνω, συναντιούνται στα 1852 μέτρα, σχηματίζοντας μια νοητή πυραμίδα, η κορυφή της οποίας βρίσκεται ακριβώς πάνω από το σημείο που ήταν τοποθετημένο το κεφάλι του αγάλματος της Αθηνάς. Κατά περίεργο επίσης τρόπο, ο όγκος της πυραμίδας αυτής είναι ο μισός της μεγάλης πυραμίδας της Αιγύπτου, 45.000.000 ελληνικά κυβικά πόδια.
Για να πετύχουν οι αρχιτέκτονες τις καμπυλώσεις αυτές, δεν μπορούσε κανένας λίθος του ναού να έχει κανονικό ορθογώνιο σχήμα. Αντιθέτως, σχεδόν κάθε λίθος έχει εντελώς δικό του σχήμα και μοναδική θέση μέσα στο σύνολο, γιατί οι καμπυλώσεις και οι κλίσεις δημιουργούσαν διαφορετικές γωνίες και επιφάνειες σε κάθε σημείο του κτιρίου. Για να επιτευχθεί λοιπόν μία τέτοια κατασκευή ήταν απαραίτητος ο τέλειος υπολογισμός του κάθε μέλους, αλλά και η μαθηματικά ακριβέστατη εκτέλεση.
Επίσης, οι γωνιακοί κίονες είχαν ελάχιστα μεγαλύτερη διάμετρο από τους άλλους. Οι μετόπες έδιδαν την εντύπωση του τετραγώνου, κι όμως είχαν κάποιες καμπύλες που εξουδετέρωναν τις οπτικές απάτες, γιατί διαφορετικά δεν θα υπήρχε η οπτική αρμονία. Αυτές οι προσαρμογές απαιτούσαν πολύ υψηλές γνώσεις μαθηματικών και οπτικής, σε μια τέλεια ένωση με την Τέχνη. Επίσης, στο σχέδιο του Παρθενώνα δεν υπάρχει καμία ευθεία γραμμή. Παντού συναντάμε απαλές καμπύλες. Επίσης στην πρόσθια (μπροστινή) όψη ισχύει: πλάτος = φ χ ύψος (όπου φ είναι ο αριθμός της χρυσής τομής), ενώ στις αναλογίες του ναού συναντάμε και τη σχέση α/2α+1. Το οπτικό αποτέλεσμα είναι εκτός από αρμονικό πολλές φορές και απροσδόκητο, μιας και ο Παρθενώνας καταφέρνει να δείχνει εντυπωσιακά μεγαλύτερος από το πραγματικό του μέγεθος, χωρίς όμως να βαραίνει το χώρο.
Αξιοσημείωτο είναι ότι υπάρχουν πλήθος ενδείξεων μη συμπαγούς θεμελίωσης του ναού σε βάθος 11 μέτρων με σημαντικό ίσως υπόγειο τμήμα ή και θάλαμο.
Επίσης, ο Παρθενώνας είναι χτισμένος με έναν ιδιαίτερο, αντισεισμικό τρόπο, με τα τμήματά του να είναι ενωμένα με λιωμένο μολύβι στις κατάλληλες διαμορφωμένες ενώσεις των μαρμάρων του. Ειδικότερα για τον Παρθενώνα ο Ν. Τογαρίδης αναφέρει: «η αρθρωτή – σπονδυλική κατασκευή των κιόνων και η τέλεια κατεργασία των σπονδύλων με διάφορο σχήμα / συχνότητα συντελεί στην αρίστη σεισμική συμπεριφορά του Παρθενώνα».
Όσον αφορά την τοποθεσία που είναι χτισμένος ο ναός σε σχέση με κάποια άλλα κτίσματα της αρχαίας Αθήνας, το κέντρο του Παρθενώνα (η τομή των διαγωνίων του) απέχει εξίσου από το κέντρο του Ηφαιστείου, από το κέντρο του βήματος των ρητόρων της Πνύκας, από το κέντρο της βάσεως του μνημείου του Φιλοπάππου και από το κέντρο του σηκού του Ναού του Ολυμπίου Διός. Όλα τα παραπάνω με μέγιστη προσέγγιση.
Επίσης, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι η κατασκευή αλλά και η θέση που είναι χτισμένος ο Παρθενώνας φανερώνουν μια ιδιαίτερη γεωδαιτική αρμονία (γεωδαιτική είναι η σχέση των μέτρων του ναού με τα μέτρα της γης).
Αν εξετάσουμε μερικά ακόμα στοιχεία θα διαπιστώσουμε ότι ο ναός του Παρθενώνα, σύμφωνα με τον Ν. Λίτσα, είναι δομημένος σε τέτοια θέση και με τέτοιο τρόπο, ώστε να αντλεί το μέγιστο της συμπαντικής ενέργειας και να τη διαχέει αποκλειστικά στο εγγύς περιβάλλον του. Είναι οικοδομημένος στον ιερό βράχο της Ακρόπολης, από όπου περνά πλήθος διασταυρώσεων γραμμών L. Εξαιτίας τους ο βράχος έχει πολύ έντονο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο.
Λέγεται επίσης ότι ο Παρθενώνας λειτουργεί σαν σημείο εκπομπής των ενεργειών αυτών στο χώρο. Λόγω του πυραμιδοειδούς του όμως σχήματος οι ενέργειες αυτές εκπέμπονται αρκετά ψηλότερα από το έδαφος. Κάποιοι μελετητές υποστηρίζουν ότι η κατασκευή έχει και ενδιαφέρουσες ηλεκτρικές ιδιότητες, σαν να είναι τεράστιος πυκνωτής αλλά και κεραία. Αυτό θα εξηγούσε τις παράξενες αποκλίσεις στα όργανα μετρήσεων γύρω από τον Παρθενώνα (τα ίδια αναφέρονται και για τη Μεγάλη Πυραμίδα στην Αίγυπτο).
Όσον αφορά τη γεωδαιτική κατασκευή του ναού, η διάσταση του κοντού στυλοβάτη του Παρθενώνα είναι ίση με ένα δευτερόλεπτο (1΄΄) ενός τόξου γεωγραφικού πλάτους της Γης. Αυτό δηλώνει ότι τα μέτρα του Παρθενώνα δεν είναι τυχαία, αλλά οι κατασκευαστές του γνώριζαν τις διαστάσεις τη Γης και φυσικά το σφαιρικό της σχήμα. Επιπλέον, οι αρχαίοι Έλληνες φαίνεται ότι χρησιμοποίησαν σαν μονάδα μέτρησης για το χτίσιμο του Παρθενώνα όχι το σημερινό «μέτρο» αλλά το «πόδι» (1 πόδι = 0,3188 μέτρα) (το ίδιο λέγεται και για τις αιγυπτιακές πυραμίδες). Η πλατφόρμα πάνω στην οποία στέκονται οι κολώνες του ναού έχουν μια ελαφριά καμπύλη και στις τέσσερις γωνίες, σαν να ήταν ένα μικρό κομμάτι μιας γιγαντιαίας σφαίρας, της σφαίρας της γης.
Ο Ερατοσθένης, που έζησε στην Αλεξάνδρεια μεταξύ 276 και 196 π.Χ., αναφέρεται ως ο πρώτος άνθρωπος που υπολόγισε με μεγάλη προσέγγιση την ακτίνα της Γης. Από τα παραπάνω όμως φαίνεται ότι και οι κατασκευαστές του Παρθενώνα γνώριζαν τις διαστάσεις τη Γης, πολύ πριν τον Ερατοσθένη.
Επίσης, όπως είναι γνωστό σήμερα, το μήκος της μίας πλευράς της βάσης της Μεγάλης Πυραμίδας είναι ίσο με το 1/8 του λεπτού της μοίρας της επιφάνειας της γης. Αυτό φανερώνει ότι οι Αιγύπτιοι γνώριζαν (τουλάχιστον 2.000 χρόνια πριν την κατασκευή του Παρθενώνα) ότι η γη ήταν σφαιρική.
Πολλοί αρχαίοι πίστευαν ότι η γνώση των Αρχαίων Ελλήνων γύρω από τα μαθηματικά προερχόταν από τη γνώση των Αιγυπτίων στον τομέα αυτό. Συγκεκριμένα ο Αριστοτέλης στα «Μεταφυσικά» του αναφέρει: «Έτσι η επιστήμη των μαθηματικών προήλθε από την γειτονική Αίγυπτο, επειδή εκεί η τάξη των ιερέων είχε αυτή την ασχολία». Τι άλλο μπορεί να δηλώνει εδώ ο Αριστοτέλης εκτός από το ότι οι ιερείς της Αιγύπτου κατείχαν την επιστήμη των μαθηματικών, η οποία σύμφωνα με την Ε.Π. Μπλαβάτσκυ διδασκόταν μαζί με την αστρονομία στις Σχολές Μυστηρίων;
Από πού μπορεί να έλαβαν ο Ικτίνος και ο Καλλικράτης αυτές τις ιδιαίτερες γνώσεις μαθηματικών, αστρονομίας και της σφαιρικότητας της γης εκτός από το θεσμό των Μυστηρίων, στον οποίο πρέπει να είχαν μαθητεύσει; Για ποιο λόγο άλλωστε ανέθεσαν στον Ικτίνο την κατασκευή του Τελεστηρίου της Ελευσίνας, στο οποίο οι μύστες τελούσαν τα Ελευσίνια Μυστήρια;
Αναρτήθηκε από press.gr@hotmail.com στις 3:30:00 μ.μ.

Από...Press-gr

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "σέντρα"

Αναρτήθηκε από.... energoipoliteskv.blogspot.com