Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Το κίνημα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» απέδειξε, ποιoι είναι τα πραγματικά αφεντικά της χώρας...

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com


Όπως είναι γνωστό, η κυβέρνηση "αποφάσισε" να κτυπήσει σκληρά το κίνημα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» και μάλιστα σε ατομικό επίπεδο του κάθε πολίτη ξεχωριστά, πριν αυτό το κίνημα, λάβει τεράστιες διαστάσεις και προχωρήσει σε ευρύτερη ανυπακοή, με άμεσο κίνδυνο την κατάρρευση του καθεστώτος. Απέφυγε να κτυπήσει το κίνημα σε μαζικό επίπεδο (π.χ. την ώρα που....


ανεβάζουν μαζικά τις μπάρες στα διόδια), γιατί αυτό θα είχε μεγάλο πολιτικό κόστος και αρνητική δημοσιότητα για την κυβέρνηση, ενώ ταυτόχρονα θα πύκνωνε τις τάξεις του κινήματος. Έτσι αποφάσισε να το κτυπήσει σε ατομικό επίπεδο, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Εκεί που ο κάθε πολίτης είναι μόνος και αδύναμος.

Το χειρότερο απ’ όλα δεν είναι η απόφαση για το κτύπημα του κινήματος, αλλά ο τρόπος. Θα βάλει λοιπόν η κυβέρνηση, 156 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να ψηφίσουν έναν νόμο εντελώς αντισυνταγματικό. Θα μεταφέρει στον ΚΟΚ την μην πληρωμή των διοδίων σε ιδιώτες κατασκευαστές, ωσάν να επρόκειτο για τροχαία παράβαση. Προβλέπεται μάλιστα πρόστιμο 200 ΕΥΡΩ, σύλληψη του πολίτη, από αστυνομικά όργανα και αυτόφωρο δικαστήριο. Ταυτόχρονα θα αφαιρεθεί η άδεια του αυτοκινήτου και το δίπλωμα οδήγησης. Και όλα αυτά επαναλαμβάνουμε, γιατί ο πολίτης αρνείται να πληρώσει 2 ΕΥΡΩ στον ιδιώτη εργολάβο. Εννοείται ότι το πρόστιμο θα βεβαιώνεται αμέσως στην Εφορία, ώστε να μην μπορεί ο πολίτης να πάρει φορολογική ενημερότητα και οι εργολάβοι ταυτόχρονα θα έχουν το δικαίωμα να κάνουν διαταγές πληρωμής και κατασχέσεις στις περιουσίες των πολιτών. Ακόμα και να τραυματίσει κάποιος σοβαρά έναν άνθρωπο με το αυτοκίνητο, τέτοιες άμεσες και σκληρές συνέπειες δεν υπάρχουν, αλλά για 2 ΕΥΡΩ, βρέθηκαν αμέσως.

Δεν μπορούμε να πούμε τίποτε άλλο παρά ένα πράγμα.Το κίνημα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» κατάφερε ήδη ένα μεγάλο κτύπημα στο καθεστώς. Κατάφερε να ξεσκεπάσει το καθεστώς και να αποδείξει, ποιοι είναι τα πραγματικά αφεντικά του τόπου.Για να μην μένουν, ακόμα και στον πιο καλόπιστο, αμφιβολίες και φαντασιώσεις περί δημοκρατίας και λαϊκών αντιπροσώπων.

http://hassapis-peter.blogspot.com/2011/02/blog-post_4501.html

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ:Τα σχέδια της τρόικας για το χρέος

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com


Δείτε τι προβλέπει για το χρέος της Ελλάδας, η μελέτη της ΕΚΤ : "Sovereign Risk and the Euro" που παρουσιάσθηκε στο London Business School (9 Φεβ. 2011)


Στην μελέτη εκτός από την πορεία, προβλέψεις εξέλιξης του χρέους παρουσιάζονται και οι λύσεις εξόδου από την κρίση.

Διαβάστε τα κύρια σημεία:

Ανταγωνισμός και παραγωγικότητα

Η μεταρρύθμιση των μεταφορών και της ενέργειας.

Το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων.

Εφαρμογή της οδηγίας για τις υπηρεσίες.

Η αναδιάρθρωση των κρατικών επιχειρήσεων και η εισαγωγή ιδιωτών manager.

Ευελιξία της αγοράς εργασίας και της προσφοράς εργασίας

Μείωση της προστασίας της απασχόλησης.

Διευκόλυνση της χρήσης της εργασίας μερικής απασχόλησης / ευέλικτες ρυθμίσεις εργασίας.

Μεταρρύθμιση του συστήματος διαιτησίας.

Η μεταρρύθμιση των συντάξεων

Εκτεταμένες μεταρρυθμίσεις για τη βελτίωση της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας.

Απλούστευση του κατακερματισμένου συστήματος, με καθολικούς, δεσμευτικούς κανόνες για τις εισφορές και των αντίστοιχων δικαιωμάτων.

Αύξηση ορίου συνταξιοδότησης στα 65 και ανταποδοτική περίοδος για την πλήρη σύνταξη από 35 σε 40 έτη.

Ακολουθεί η πλήρης μελέτη.

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/02/blog-post_7506.html





12/2/2011 Ποδηλασία στις ακτές του Βόρειου Ευβοϊκού

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com



Σάββατο : Συνάντηση στη Πλατεία Αγίου Κων/νου στις 9:00π.μ.

Θα κινηθούμε σε ασφάλτινο δρόμο δίπλα στον αυτοκινητόδρομο έως την Αρκίτσα Φθιώτιδας. Αφού διασχίσουμε το χωριό συνεχίζουμε παραλιακά προς Λιβανάτες. Σταματάμε στο βυζαντινό εκκλησάκι της Αγίας Κυριακής και στην εκκλησία του Αγίου Αθανασίου που δεσπόζει πάνω από το αρχαίο λιμάνι του Κύνου, το σημαντικότερο λιμάνι των Οπούντιων Λοκρών. Αν εξασφαλιστεί άδεια θα περιηγηθούμε στο σημαντικό αυτό αρχαιολογικό χώρο της περιοχής μας. Συνεχίζουμε έως τη παραλία Λιβανατών και επιστρέφουμε από τα ίδια στο λιμάνι της Αρκίτσας, αφού περάσουμε και από τον εντυπωσιακό φάρο της. Συνεχίζουμε σε παραλιακό χωματόδρομο που μας οδηγεί στο Καλύψω. Βγαίνουμε πάλι στο παράδρομο του αυτοκινητόδρομου και καταλήγουμε στον Άγιο Κων/νο όπου τελειώνει η διαδρομή. Προαιρετικά θα πάμε για χαλαρωτικό μπάνιο στις καλλυντικές πηγές Κουνιαβίτη. Αρκετά εύκολη διαδρομή ενδείκνυται για ποδηλάτες με σχετικά καλή φυσική κατάσταση. Β.Δ.1-Ω.Π.5 -Υ.Δ.100μ.- Μήκος 50χλμ

Εναλλακτικά μπορεί κάποιος να συμμετέχει σε τμήμα της διαδρομής σε συνεννόηση με τους συντονιστές.

Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές έως 10:00μ.μ. στις 11/2/2011.

Συντονιστές της Δράσης αυτής είναι :

1). Νίκος Ρίζος τηλ. 6977984569

2). Δημήτρης Παντελόπουλος τηλ. 6974906005

Για περισσότερες πληροφορίες :

Κωστής Πετρόπουλος τηλ.6974507311 email kostaspetro2003@yahoo.gr

13/2/2011 Ορεινή πεζοπορία – ορειβασία στο Παρνασσό – Ακρινό Νερό 1.785μ.- Κορυφή Μαύρα Λιθάρια 2.334μ. με την Ορειβατική ομάδα Αλλού για Αλλού




13/2/2011 Ορεινή πεζοπορία – ορειβασία στο Παρνασσό – Ακρινό Νερό 1.785μ.-


Κορυφή Μαύρα Λιθάρια 2.334μ. με την Ορειβατική ομάδα Αλλού για Αλλού


Κυριακή : Συνάντηση στο μοναστήρι της Αγίας Ιερουσαλήμ στις 8:30π.μ.

Το εκπληκτικό αυτό μοναστήρι βρίσκεται σε υψόμετρο 829μ. Από τη παλιά εθνική οδό Αθήνας – Λαμίας στρίβουμε για Μαυρονέρι – Δαύλεια- Αράχωβα και αφού διασχίσουμε το όμορφο χωριό της Δαύλειας στρίβουμε δεξιά σε άσφαλτο που μας φέρνει στο μοναστήρι όπου είναι το σημείο συνάντησης. Το μονοπάτι στην αρχή ελίσσεται σε ελατοσκεπασμένη ράχη έως τα ισώματα του ακρινού νερού 1.785μ. Κατηφορίζουμε για λίγο προς ΝΑ και φτάνουμε στη βρύση του ακρινού νερού 1.761μ. Εδώ καταλήγει η πορεία για τους πεζοπόρους που εναλλακτικά από διαφορετικό μονοπάτι στην αρχή καταλήγουν πάλι στο μοναστήρι της Αγίας Ιερουσαλήμ.

Η διαδρομή αυτή, ενδείκνυται για πεζοπόρους με καλή φυσική κατάσταση.

Β.Δ.1 - Ω.Π.6 - Υ.Δ.956μ.

Οι ορειβάτες αρχικά κινούνται στο ίδιο μονοπάτι με τους πεζοπόρους έως τη θέση ισώματα Ακρινού νερού. Από εκεί συνεχίζουν ανηφορικά προς τη ράχη των Μαύρων Λιθαριών έως το Μπαϊτανόβραχο 2.111μ. Συνεχίζουμε στο λούκι και ανεβαίνουμε στη κορυφογραμμή 2.224μ. Συνεχίζουμε στη κόψη της κορυφογραμμής προς ΒΑ και φτάνουμε στη κορυφή Μαύρα Λιθάρια 2.334μ. Κατεβαίνουμε από τα ίδια στην Αγία Ιερουσαλήμ. Θα συναντηθούμε με τους πεζοπόρους σε ταβέρνα της Δαύλειας.

Η διαδρομή αυτή, ενδείκνυται για πεζοπόρους με πολύ καλή φυσική κατάσταση.

Β.Δ.5 - Ω.Π.9-10 - Υ.Δ.1.505μ.

Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές έως 10:00μ.μ. στις 12/2/2011.

Συντονιστές της Δράσης αυτής είναι :

1). Κωστής Πετρόπουλος τηλ. 6974507311

2). Θανάσης Μπαρμπούτης τηλ. 6984631914

3). Αποστόλης Στεργίου τηλ. 6938259522

Για περισσότερες πληροφορίες :

Κωστής Πετρόπουλος τηλ.6974507311 email kostaspetro2003@yahoo.gr










"Τριβές" στις διαπραγματεύσεις Τρόικας - Κυβέρνησης για το Μνημόνιο

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com


Νέος γύρος διαπραγματεύσεων βρίσκεται σε εξέλιξη μεταξύ του υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου και των εκπροσώπων της ΕΕ της ΕΚΤ και του ΔΝΤ οι οποίοι ανέβαλαν την προγραμματισμένη για σήμερα το πρωί συνέντευξη τύπου για τις 15.00΄.


Πληροφορίες αναφέρουν ότι αιχμή του δόρατος είναι οι εργασιακές σχέσεις με την μη επέκταση των συμβάσεων σε εργαζόμενους που δεν καλύπτονται από τις κλαδικές, το ασφαλιστικό αλλά και το πακέτο των νέων μέτρων που θα θεσπίσει η κυβέρνηση για την περίοδο 2012-2015. Διαφωνία υπήρξε στο ενιαίο μισθολόγιο και στις προσλήψεις στο δημόσιο. Ενστάσεις εκφράστηκαν και για την παράταση χρόνου που θα δοθεί στην κυβέρνηση για την ολοκλήρωση δεκάδων εκκρεμοτήτων του Μνημονίου όπως είναι το φορολογικό νομοσχέδιο, ο νόμος των ΔΕΚΟ, οι περικοπές κοινωνικών επιδομάτων και η απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων.

Πηγές του υπουργείου υποβάθμιζαν την καθυστέρηση ως γεγονός αναφέροντας ότι ήταν εξ αρχής δύσκολο να ολοκληρωθεί το Μνημόνιο μόνο μέσα σε 4 ημέρες (σημ. την Δευτέρα ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις με την ηγεσία της Τρόικας).

Ωστόσο, πληροφορίες αναφέρουν ότι τα... δύσκολα φάνηκαν χθες με το «κούμπωμα» όλων των διατάξεων των συναρμόδιων υπουργείων όπου υπήρχαν διαφωνίες .

Τα μέτωπα ήταν πολλά:

* Στο εργασιακό η Τρόικα φέρεται να επέμενε σε άμεσα αποτελέσματα του νόμου για τις επιχειρησιακές συμβάσεις ώστε να αυξηθεί η ευελιξία στην αγορά εργασίας. Επίσης φέρεται να πέτυχε τη συμφωνία του υπουργείου Εργασίας να μην επεκταθούν οι συμβάσεις και σε κλάδους που δεν μετέχουν στις συλλογικές διαπραγματεύσεις αλλά και η μη συμμετοχή της επιθεώρησης εργασίας. Επίσης εκφράστηκε δυσαρέσκεια για την ποιότητα των αναλογιστικών μελετών για τη βιωσιμότητα των βασικών συντάξεων και ζητήθηκαν επιπλέον στοιχεία που να διασφαλίζουν ότι η δαπάνη δεν θα αυξηθεί πέραν του 2,5% του ΑΕΠ έως το 2060.

* Η δέσμευση του Πρωθυπουργού κατά το τελευταίο υπουργικό συμβούλιο ότι δεν θα μειωθούν και άλλο οι μισθοί και δεν θα επιβληθούν φόροι φέρεται να θορύβησε τα στελέχη της Τρόικας. Επιθυμούσαν αναλυτική καταγραφή των μέτρων αξίας άνω των 12,8 δισ. ευρώ που θα εφαρμοσθούν την περίοδο 2012- 2015 με αιχμή του δόρατος την περικοπή δημοσίων δαπανών, με νέο μισθολόγιο και παρεμβάσεις σε επιδόματα και ΔΕΚΟ.

* Διαφωνία φέρεται να υπήρξε στο τρόπο υπολογισμού του βασικού μισθού αλλά και στα επιδόματα που θα «ενταχθούν» σε αυτών και σε αυτά που θα περικοπούν, με το ζήτημα να παραπέμπεται για την επόμενη αξιολόγηση. Επίσης, εκφράστηκαν έντονες αντιρρήσεις για τα ελλιπή στοιχεία αναφορικά με τον αριθμό και τις αμοιβές των δημοσίων υπαλλήλων από την Ενιαία Αρχή Πληρωμής και ζητήθηκε διασφάλιση ότι ο κανόνας 1 προς πέντε στις προσλήψεις – αποχωρήσεις στο δημόσιο θα περιλαμβάνει και τις μετατάξεις από την Γενική Κυβέρνηση.

* Οι εκπρόσωποι της Τρόικας εξέφρασαν μεγάλες αμφιβολίες για το «κλείσιμο» του 2010 αλλά και για την επίτευξη των στόχων του 2011, φοβούμενοι διόγκωση ελλειμμάτων ειδικά σε επίπεδο γενικής κυβέρνησης. Οι φόβοι τους επαληθεύθηκαν χθες με την ανακοίνωση των στοιχείων εκτέλεσης του προϋπολογισμού τον Ιανουάριο.

Στα «ψιλά γράμματα» του σχετικού πίνακα αναφέρεται δαπάνη 3,44 δισ. ευρώ για ειδική έκδοση ομολόγων με την οποία εξοφλούνται παλαιές οφειλές νοσοκομείων, όταν το σχετικό κονδύλι για το σύνολο του 2011 ήταν μόνο 420 εκατ ευρώ.

Δηλαδή υπάρχει από το ξεκίνημα μία «τρύπα» 3 δισ. ευρώ στην οποία προστίθεται και η απόκλιση φορολογικών εσόδων κατά 440 εκατ ευρώ...

* Έντονη κριτική εκφράστηκε για την αδυναμία της κυβέρνησης να παράσχει στοιχεία για τις δοσοληψίες 1.601 φορέων του δημοσίου και ζητήθηκε η ανάληψη άμεσης δράσης στις 20 Φεβρουαρίου χωρίς νέα παράταση.

* Σημείο ενστάσεων ήταν και το νομοσχέδιο για τη φοροδιαφυγή καθώς εκτιμάται ότι έχει καθυστερήσει πάρα πολύ για να φέρει αποτελέσματα εντός του 2011, προκαλώντας νέους κινδύνους για αποκλίσεις σον προϋπολογισμό.

* Η ελληνική πλευρά ζήτησε όλα τα δημοσιονομικά δεδομένα, μαζί με το πακέτο μέτρων της προσεχούς τετραετίας να εξεταστούν εκ νέου στην επόμενη κάθοδο της Τρόικας τον Μάιο, λίγο πριν κατατεθεί δηλαδή στη Βουλή το σχετικό νομοσχέδιο.

* Παράταση ζητήθηκε και για την περικοπή οικογενειακών επιδομάτων με επίκεντρο εισοδηματικά κριτήρια με αφορμή σχετική μελέτη αποτίμησης που είναι σε εξέλιξη.

* Στο πεδίο των αποκρατικοποιήσεων σε εκκρεμότητα μένει το ζήτημα αξιολόγησης των κεφαλαιακών αναγκών της ΑΤΕ, αποφάσεων για το μέλλον των κρατικών τραπεζών, ενώ ζητήθηκε επιτάχυνση των αποκρατικοποιήσεων και της αποτίμησης και αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του δημοσίου.

Το ίδιο ισχύει και για την εφαρμογή των μισθολογικών αλλαγών στις ΔΕΚΟ, του νόμου για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων, των παρεμβάσεων για την επιτάχυνση των διαδικασιών αδειοδότησης της φυσικής εγκατάστασης των επιχειρήσεων (θέτοντας δεσμευτικές προθεσμίες και ορίζοντας ξεκάθαρα κριτήρια για τις αιτήσεις).

* Η Τρόικα ζήτησε επίσης την άμεση ανακοίνωση της έκθεσης για τη διάρθρωση και το ύψος των αμοιβών καθώς και τον όγκο και τη δυναμική της απασχόλησης στη γενική Κυβέρνηση.

Πηγή:www.capital.gr

Nα αναδείξουμε το ζήτημα στις τοπικές κοινωνίες, να δραστηριοποιήσουμε τις Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας, ώστε να αντισταθούμε σε οριζόντιες ισοπεδωτικές καταργήσεις με καθαρά οικονομίστικα κριτήρια.

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συναντήθηκαν σήμερα στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, η ΕΛΜΕ Φθιώτιδας και η ΕΛΜΕ Βοιωτίας με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης και τους Προϊσταμένους των τμημάτων Παιδαγωγικής καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η συνάντηση έγινε με πρωτοβουλία της ΕΛΜΕ Φθιώτιδας με θέμα τις επικείμενες καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων.

Οι ΕΛΜΕ Φθιώτιδας και Βοιωτίας κατέθεσαν την αντίθεσή τους στις επιδιωκόμενες από το Υπουργείο Παιδείας καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων και εξέφρασαν την άποψη ότι οι μεταβολές αυτές γίνονται για καθαρά οικονομικούς και όχι παιδαγωγικούς λόγους.

Ζήτησαν επίσης από τον Περιφερειακό Διευθυντή να ανακοινώσει τις συζητήσεις και τις προτάσεις που διαμορφώνονται από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, αλλά και από τον ίδιο και δεν πήραν καμία απάντηση.

Διατύπωσαν τη θέση τους ότι οι διαδικασίες αυτές δεν πρέπει να γίνονται «εν κρυπτώ» και ότι θα πρέπει να έχουν άποψη και κυρίαρχη μάλιστα οι τοπικές κοινωνίες και όλοι οι φορείς οι εμπλεκόμενοι με την εκπαιδευτική διαδικασία.

Διαπιστώθηκε έλλειμμα δημοκρατίας στη διαδικασία που ακολουθεί το Υπουργείο Παιδείας για τη διαμόρφωση των προτάσεων που θα υποβληθούν τελικά.

Η διαδικασία που προκρίνει το Υπουργείο Παιδείας, είναι οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφού συζητήσουν

(δυνητικά και όχι υποχρεωτικά) με εκπαιδευτικούς, τοπικούς φορείς και Δημάρχους, να προτείνουν μέχρι τις 20 Φεβρουαρίου τα σχολεία που θα κλείσουν ή θα συγχωνευτούν και στη συνέχεια οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης θα κάνουν τις τελικές προτάσεις μέχρι 25 Φεβρουαρίου.

Μέχρι τώρα υπήρχε θεσμοθετημένη Νομαρχιακή Επιτροπή Παιδείας (ΝΕΠ) όπου όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς συζητούσαν και εισηγούνταν στο Νομαρχιακό Συμβούλιο, το οποίο στη συνέχεια εισηγούνταν στο Υπουργείο Παιδείας τις μεταβολές που έπρεπε να γίνουν στον κάθε νομό.

Δυστυχώς οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Περιφερειακοί Διευθυντές και τα «παρακυκλώματα» τελικά θα αποφασίσουν.

Οι φορείς της εκπαίδευσης και οι τοπικές κοινωνίες, δυνητικά !!.

Από την πλευρά τους ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης και οι Προϊστάμενοι των τμημάτων Παιδαγωγικής καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης δεν άνοιξαν τα χαρτιά τους.

Αυτό εντείνει την καχυποψία στον εκπαιδευτικό κόσμο για το χαρακτήρα που θα πάρουν οι επερχόμενες καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων και δημιουργεί την υποχρέωση να αναδείξουμε το ζήτημα στις τοπικές κοινωνίες, να δραστηριοποιήσουμε τις Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας, ώστε να αντισταθούμε σε οριζόντιες ισοπεδωτικές καταργήσεις με καθαρά οικονομίστικα κριτήρια.

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ



.

Κατατέθηκε η τροπολογία για τα διόδια, επιβεβαιώθηκε για τον ΚΟΚ το Press-gr...

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Ολόκληρο το κείμενο της νέας διάταξης και οι ποινές για τους παραβάτες


Επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες του Press-gr (διαβάστε εδώ) και κατατέθηκε στη Βουλή, στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες, η τροπολογία με την οποία μετατρέπεται σε παράβαση του ΚΟΚ η μη πληρωμή των διοδίων.

Η τροπολογία προβλέπει πρόστιμο ύψους 200 ευρώ και δυνητική επιβολή αφαίρεσης άδειας ικανότητας οδηγού, άδειας κυκλοφορίας και κρατικών πινακίδων οχήματος για 20 ημέρες ενώ η μη καταβολή κομίστρου στις δημόσιες συγκοινωνίες μετατρέπεται σε πλημμέλημα.

Ολόκληρη η προσθήκη στο σχέδιο νόμου για την «Εξυγίανση, αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών Περιφέρειας Αττικής και άλλες διατάξεις» είναι η εξής:

Αιτιολογική έκθεση

1. Η λαθρεπιβίβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς θέτει υπό σοβαρή διακινδύνευση την οικονομική και λειτουργική βιωσιμότητα του συστήματος των δημοσίων συγκοινωνιών της χώρας. Η ηθική απαξία της συμπεριφοράς αυτής είναι ....

ιδιαίτερα μεγάλη, δεδομένου ότι η εν λόγω παραβατικότητα επηρεάζει εν τέλει και έχει αρνητικό αντίκτυπο στο σύνολο των πολιτών και της κοινωνίας.

Για τους παραπάνω λόγους κρίνεται απαραίτητη η ποινική πρόληψη, και προτείνεται η θέσπιση ρυθμίσεων αντίστοιχων με εκείνες του άρθρου 391 του Ποινικού Κώδικα, το οποίο είχε καταργηθεί με το άρθρο 1 παρ. 12β΄ του ν. 2207/1994, όταν οι εν γένει συνθήκες ήταν διαφορετικές και είχε θεωρηθεί ότι επαρκούσαν οι διοικητικές κυρώσεις για να αποτρέψουν την παραβατική συμπεριφορά.

Η απαγόρευση καταλαμβάνει την χωρίς πληρωμή αντιτίμου χρησιμοποίηση δημόσιου μέσου συγκοινωνίας που προορίζεται για κοινή χρήση καθώς και την είσοδο με το σκοπό αυτό σε χώρο όπου ασκείται έλεγχος για την καταβολή του ανωτέρου αντιτίμου.

2. H με οποιοδήποτε τρόπο άρνηση ή αποφυγή πληρωμής διοδίων τελών σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες συνιστά αποκλίνουσα συμπεριφορά που προκαλεί κωλυσιεργία, επηρεάζει αρνητικά την κυκλοφορία αλλά και την ασφάλεια και λειτουργία της συγκοινωνιακής εγκατάστασης.

Προς τούτο συνιστάται η θέσπιση ρητής απαγόρευσης και εντεύθεν η απειλή των προβλεπόμενων κυρώσεων. Η προτεινόμενη διάταξη εντάσσεται συστηματικά στο άρθρο 29 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπου και ρυθμίζεται η εν γένει κίνηση οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες.

Η παράβαση μπορεί να διαπιστώνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα με αυτοπρόσωπη παρουσία κατά τη διάπραξή της ή κατόπιν ελέγχου του οχήματος. Σε κάθε περίπτωση η παράβαση βεβαιώνεται από την αρμόδια αστυνομική υπηρεσία και συνεπάγεται για τον παραβάτη την επιβολή του διοικητικού προστίμου που προβλέπεται στο τέλος της παραγράφου 11 του άρθρου (200 ευρώ) και τη δυνητική επιβολή των διοικητικών μέτρων του άρθρου 103 παρ. 2 του Κώδικα (αφαίρεση άδειας ικανότητας οδηγού, άδεια κυκλοφορίας και κρατικών πινακίδων οχήματος για 20 ημέρες).

ʼρθρο...

1. Προστίθεται άρθρο 391 στον Ποινικό Κώδικα ως ακολούθως:

Αρθρο 391

Αποφυγή πληρωμής εισιτηρίου

Όποιος, χωρίς την καταβολή αντιτίμου υπό τη μορφή εισιτηρίου ή οποιαδήποτε άλλη προβλεπόμενη μορφή, χρησιμοποιεί μέσο δημόσιας συγκοινωνίας που προορίζεται για κοινή χρήση ή εισέρχεται με τον σκοπό αυτό σε χώρο όπου ασκείται έλεγχος για την καταβολή του ανωτέρω αντιτίμου με φυλάκιση μέχρι τριών μηνών και με χρηματική ποινή. Η ποινική δίωξη ασκείται ύστερα από έγκληση.

2. Η παράγραφος 10 του άρθρου 29 του ν. 2696/1999 (ΦΕΚ Α΄ 57) «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» αναριθμείται σε παράγραφο 11. Στο ίδιο άρθρο προστίθεται νέα παράγραφος 10 ως εξης:

«10. Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν είτε αυτοπροσώπως».

Mειωμένο εισιτήριο

Παράλληλα, για τις αστικές συγκοινωνίες και για την περίοδο 2011, με Υπουργική Απόφαση, ισχύει η δωρεάν μετακίνηση ή μειωμένες κατά 50% τιμές των εισιτηρίων για συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών.

Πιο συγκεκριμένα, δικαίωμα καταβολής μειωμένου κομίστρου σε όλα τα μέσα του ΟΑΣΑ και των θυγατρικών του, κατά 50% παρέχεται, στις παρακάτω κατηγορίες επιβατών:

α. ατομα ηλικίας άνω των 65 ετών, με την επίδειξη της αστυνομικής τους ταυτότητας ή διαβατηρίου.

β. Παιδιά ηλικίας 7 έως 12 ετών.

γ. Οι μαθητές που είναι κάτοχοι μαθητικού δελτίου ΟΑΣΑ με τους ισχύοντες περιορισμούς, οι φοιτητές/σπουδαστές που είναι κάτοχοι φοιτητικού δελτίου ΟΑΣΑ με τους ισχύοντες περιορισμούς, δικαιούνται μειωμένης τιμής εισιτήρια και κάρτες σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α.

δ. Νέοι ηλικίας 13 έως 18 ετών με την επίδειξη της ταυτότητάς τους ή διαβατηρίου.

ε. Σπουδαστές Δημόσιων και Ιδιωτικών Ι.Ε.Κ. τα οποία λειτουργούν νόμιμα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, μέχρι την ηλικία των 22 ετών, με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και βεβαίωσης της Σχολής.

στ. Σπουδαστές Εργαστηρίων Ελευθέρων Σπουδών (Ε.Ε.Σ), τα οποία λειτουργούν νόμιμα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, μέχρι την ηλικία των 22 ετών με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και σχετικής βεβαίωσης της Σχολής.

ζ. Φοιτητές Σχολών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή Πανεπιστημίων της αλλοδαπής μέχρι την ηλικία των 25 ετών, με την επίδειξη της Φοιτητικής ταυτότητας «student card − university I.D.» και της ταυτότητας ή του διαβατηρίου, σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α., (Ε.ΘΕ.Λ. − Η.Σ.Α.Π. - Η.Λ.Π.Α.Π. − ΤΡΑΜ − Α.Μ.Ε.Λ.).

η. Οι πολύτεκνοι γονείς και τα μέλη των οικογενειών αυτών, κάτοχοι κάρτας πολυτέκνου.

Επιπλέον, δικαίωμα δωρεάν μετακίνησης παρέχεται στις εξής κατηγορίες επιβατών:

α. Τα παιδιά ηλικίας μέχρι 6 ετών μετακινούνται δωρεάν με τις Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες.

β. Οι οπλίτες θητείας όλων των Σωμάτων μετακινούνται ελεύθερα σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α. ΕΘΕΛ − ΗΣΑΠ − ΗΛΠΑΠ − ΑΜΕΛ − ΤΡΑΜ, με την επίδειξη

της στρατιωτικής ταυτότητας.

γ. Οι κάτοχοι των καρτών ΑμεΑ του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης μετακινούνται δωρεάν με όλα τα μέσα αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α.: ΕΘΕΛ − ΗΣΑΠ −

ΗΛΠΑΠ − ΑΜΕΛ − ΤΡΑΜ.

Δωρεάν μετακίνηση παρέχεται επίσης με άλλες διατάξεις σε:

α. Αστυνομικό και πυροσβεστικό προσωπικό για εκτέλεση υπηρεσίας (για όλες τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες της χώρας). – άρθρο 10 του ν.2018/1992

β. Προσωπικό λιμενικού σώματος για εκτέλεση υπηρεσίας (για όλες τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες της χώρας) - Α11 ν.2329/1995

γ. Ανάπηροι πολέμου και συνοδοί (για όλες τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες της χώρας)- ΠΥΣ 99/22-8-1990

δ. Εργαζόμενοι Ο.Α.Σ.Α.- ΕΘΕΛ − ΗΣΑΠ −ΗΛΠΑΠ − ΑΜΕΛ − ΤΡΑΜ δωρεάν για το φορέα που εργάζονται μόνο.

Από...... press-gr

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Ημέρα"

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "ΛΑΜΙΑΚΟΣ ΤΥΠΟΣ"

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Καθημερινή ΦΘΙΩΤΙΔΑ"

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com